Πέμπτη, 9 Μαΐου 2013

Μήνυμα Λουράντου. Πωλητές της πρώτης φοράς

Όλες αυτές οι εταιρείες καλλυντικών και συμπληρωμάτων διατροφής , που έγιναν γνωστές μέσα από τα φαρμακεία, άρχισαν να τοποθετούν τα προϊόντα τους ΚΑΙ σε άλλα κανάλια διανομής ΕΚΤΟΣ φαρμακείων. Η νομοθεσία που προήλθε από συμφωνία της Κυβέρνησης με το Δ.Ν.Τ. ... βολεύει όπως φαίνεται τις εταιρείες. Σε μερικές μάλιστα περιπτώσεις οι ίδιες πίεσαν για την νομοθετική αυτή ρύθμιση.

Η VICHY π.χ., όπως έμαθα, είναι πολύ ικανοποιημένη από την κίνηση των προϊόντων καθαρισμού προσώπου της σε super market βορείων προαστίων, αλλά καθόλου ικανοποιημένη από τις κρέμες , πράγμα που αποδεικνύει όπως .... λένε τη δύναμη που έχει το φαρμακείο και κυρίως ο φαρμακοποιός !!! Όμως δεν είναι ακριβώς έτσι...

Ο φαρμακοποιός είναι οπωσδήποτε αναντικατάστατος στην συμβουλή και στην γνώμη, όπως ακριβώς ο γιατρός για την διάγνωση και την θεραπεία του ασθενούς. Την συμβουλή όμως την παίρνεις την πρώτη φορά που θα είναι και αποφασιστικής σημασίας για την αγορά ενός καλλυντικού ή συμπληρώματος διατροφής. ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ!!! Διότι τις επόμενες φορές ο καταναλωτής θα βρει το ίδιο ακριβώς προϊόν στο super market και μπορεί να το αγοράσει μαζί με τα απορρυπαντικά και τα αλλαντικά ... παρακάμπτοντας το φαρμακείο!

Οι εταιρείες λοιπόν μας χρειάζονται για την ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ. Χρειάζονται τον επιστημονικό χώρο του φαρμακείου και τον επιστημονικό ρόλο του φαρμακοποιού, για την προώθηση των προϊόντων τους την ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ. Για τις επόμενες υπάρχει ο ανταγωνισμός του super market !!!


Οι οποιεσδήποτε συμφωνίες και «ενυπόγραφες δεσμεύσεις» ότι δεν θα διατίθενται από άλλα κανάλια διανομής, θα παραμείνουν απλά επικοινωνιακά τρικ χωρις καμία ουσία, αφού όλοι αυτοί που συμμετείχαν σε αυτές τις συμφωνίες , απλά θα παρακολουθούν όπως πάντα τα .... τραίνα να περνούν !!! Το γεγονός δε ότι για τα συμπληρώματα διατροφής με σύμφωνη γνώμη δικών μας .... «παιδιών», θα έχουν ΑΝΩΤΑΤΗ λιανική τιμή, αποδεικνύει ακριβώς αυτό: ότι ο ανταγωνισμός θα είναι ΠΡΟΣ ΤΑ ΚΑΤΩ και σ’ αυτόν τα πολυκαταστήματα είναι ασυναγώνιστα... Θα πωλούν φθηνότερα, διότι μπορούν να πωλούν ακόμα και με ζημία, χρησιμοποιώντας τα απλά σαν ... «κράχτες»!

Τι πρέπει να κάνουμε λοιπόν; Το πρώτο είναι να μην μείνουμε με σταυρωμένα τα χέρια. Να «φτιάξουμε» ΔΙΚΑ μας προϊόντα με ποιότητα και εξαιρετικά ανταγωνιστικές τιμές. Αυτός ο ρόλος πέφτει κατ’ αρχάς στους συνεταιρισμούς. Επειδή όμως δεν είναι όλοι οι φαρμακοποιοί «συνεταιρισμένοι», θα πρέπει να δημιουργηθεί και μέσω συλλόγων ή και με ιδιωτική πρωτοβουλία φαρμακοποιών «δίκτυο» αγοράς και προώθησης προϊόντων έτσι ώστε να μην μας εκμεταλλεύεται κανείς. Η ισχύς εν τη ενώσει. Να μην μπορεί κανείς να αγνοήσει 11.000 φαρμακεία ΜΑΖΙ !!! Γιατί χωριστά ο καθένας γινόμαστε εύκολη λεία...

Θα πρέπει επίσης να πετάξουμε ΕΞΩ από τα φαρμακεία μας όλες αυτές τις εταιρείες (κυρίως πολυεθνικές) που ενώ πριν παρακαλούσαν να είναι στα φαρμακεία μας, τώρα ζητούν την ... απελευθέρωσή τους , μέσω άλλων προωθητικών καναλιών... Υπάρχουν άλλωστε προϊόντα εξαιρετικά Ελληνικής παραγωγής που αξίζει τον κόπο να τα προωθήσουμε. Τον χώρο μας που είναι η υγειονομική μονάδα «φαρμακείο», και την αξιοπρέπεια καθώς και την επιστημοσύνη του φαρμακοποιού, πρέπει πρώτα απ’ όλα να τις περιφρουρίσουμε εμείς.

Και σαν καταναλωτές όμως θα πρέπει να αγοράζουμε ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ, ώστε να αποδείξουμε ότι οι σκυθρωπές βιομηχανικές χώρες της Ευρώπης και της Δύσης δεν πρόκειται να μας καταβάλουν. Ότι εμείς οι έλληνες πολύ πριν συναγελαστούμε με τους μελαγχολικούς λαούς ανήλιαγων χωρών, μια χούφτα τσακιστές ελιές δεν τις αλλάζαμε για δύο νταλίκες απ’ τα τοξικά τους λουκάνικα!!!

Κ. ΛΟΥΡΑΝΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: