Τρίτη, 11 Ιουνίου 2013

Οταν η αλήθεια ενοχλει, η λογοκρισία καιροφυλακτει

Από www.mypharm.gr

  Στις 28-05-2013 αγανακτισμένος από τις εξελίξεις στον φαρμακευτικό χώρο, έστειλα ένα e-mail σε γνωστό blog υψηλής επισκεψιμότητας , με τίτλο " διευρυμένο ωράριο: η ταφόπλακα των φαρμακοποιών  (μπορείτε να το δείτε στις παλαιότερες αναρτήσεις). Την άλλη ημέρα συνάδελφος από το εν λόγω blog , με πήρε τηλεφωνo ανακοινώνοντάς μου , ότι δεν μπορεί να δημοσιοποιήσει το e-mail μου , γιατίάκουσον άκουσονέχει φίλους διευρυμένους οι οποίοι προσβάλλονται από τις εκφράσεις που χρησιμοποίησα.. Οποία υποκρισία , όταν οι εν λόγω "συνάδελφοι" βιάζουν καθημερινά την εργασία και την ζωή , της συντριπτικής πλειοψηφίας των φαρμακοποιών  Στο τέλος της έντονης αντιπαραθεσης μας μου είπε σκαιότατα ότι "το blog δικο μου είναι και δημοσιοποιώ αυτά που νομίζω!                                                                                                                                                                                                                                                                                     Καταγγέλλω την ανάλγητη λογοκρισία που υπέστην από τον εν λόγω συνάδελφο, για ένα κείμενο που αν μη τι άλλο ήταν επώνυμο και θέλω να του πω ότι μου θύμισε άλλες αλήστου μνήμης μαύρες εποχές,που όλοι θέλουμε να ξεχάσουμε. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: