Δευτέρα, 14 Νοεμβρίου 2016

Ο θάνατος του εμποράκου

Aγαπητοι μου συναδελφοι , 

καποιοι απο εσας γνωστοι μου καποιοι οχι . 

Θα σας διηγηθω μια αληθινη ιστορια : την δικη μου και τα αναμεικτα συναισθηματα μου . 
14/11/1994 ενα ομορφο κοριτσι 23 χρονων, καλομαθημενο , με κολλεγιακες λυκειακες σπουδες , με υποτροφια στην Φαρμακευτικη , πρωτη σε ολα τα ετη , ανοιγει ενα φαρμακειακι στον Ευοσμο σε μια μικρη γειτονια! Παει πολυ καλα , αγοραζει πολυ ακριβα ενα μεγαλυτερο μαγαζι και θεωρει το μελλον εξασφαλισμενο! Ξαφνικα , το 2012 παθαινει ενα ατυχημα και μενει σχεδον παραλυτη . Οχτώ μηνες μετα καταφερνει να ξαναπερπατησει και γυριζει πισω . Φυσικα οταν λειπει το αφεντικο οι υπολοιποι κανουν παρτι!!!! Προσπαθει , προσπαθει πολυ και σωζει το φαρμακειο της και την επιβιωση της οικογενειας της. Μετα την επιβολη των capital controls , η γειτονια της γινεται φτωχοτερη , ανθρωποι χανουν την δουλεια τους , δεν πληρωνουν , της χρωστουν απο πολυ μικρα εως μεγαλα ποσα . Χρωσταει κι αυτη , φυσικα . Στελνει χρηματα πολυ πολυ τακτικα , ομως δεν επαρκουν. Χρωστα 4 μηνες , της στελνουν εξωδικο , σταματαει η παροχη φαρμακων , δεν μπορει να κανει καμια εφημερια , δεν μπορει να πουλησει τιποτα , ηταν η μοναδικη της αποθηκη , 23 χρονια τωρα πιστη . Τον τελευταιο καιρο επισφαλης , αφερεγγυα , με ικανοτητα να αγοραζει την μιση της ονομαστικης αξιας των χρηματων που εστελνε , πλαφον , κλαματα , εξευτελισμοι ... Εστελνα , βεβαια , ομως χρωστουσα , ποτε δεν το αρνηθηκα ! Δυσκολοι καιροι συμφωνω απολυτα . Ηθελαν να με βοηθησουν να μην κλεισω .... Πως;; Οταν δεν παρεις φαρμακα τι θα πουλησεις; 
Να εχεις πελατεια και να μην μπορεις να τους καλυψεις;; Τραγικο , τι να μου εφτανε 6000 που γινοταν τρεις με την επισφαλεια να καλυψω για εναν μηνα;;;; Ουτε βδομαδα δεν μου εφτανε με την πελατεια μου. 
Εξαγοραστηκα , λοιπον , για να ξεχρεωσω . Η μαλλον ειναι η επικαλουμενη συνεργασια .... Η συνενωση..., 
Οφειλω στο μικρο παιδι μου την μητερα που γνωριζε!!!! 
Την χαρουμενη και λαμπερη κι οχι την μιζερη και καταθλιπτικη . Ευχαριστω ολους τους εμπλεκομενους απο οποιαδηποτε θεση μικρης η μεγαλης ισχυος που με βοηθησαν να παρω αυτη την αποφαση! A FAREWELL TO ARMS...
Για οσους , ελαφρα τη καρδια , μιλησουν πολυ και με κατηγορησουν για τις κινησεις μου τους αφιερωνω το αγαπημενο μου: 
Μην φοβηθεις αυτον που στηριξε στην πιστη επανω την ελπιδα , τον ειδα στη ζωη να μαχεται και παντα Ανικητο τον ειδα. 
14/11/1994 εως 14/11/2016 , εγκαινια και κλεισιμο η αλλιως ο Θανατος του Εμπορακου . 
Ενας κυκλος ζωης κλεινει για μενα και πονα , ομως μια λαμπρη καριερα ξεκινα κι ευχαριστω απο τα βαθη της ψυχης μου τον Θεο γι αυτο ! 
Με την ευχη τα υπολοιπα 300 φαρμακεια που ειναι στο κοκκινο , οπως μου ειπε ο δικηγορος της αποθηκης , να ξεπερασουν τις Συμπληγαδες πετρες σας αποχαιρετω . 

Γιώτα Ρούση 


Δεν υπάρχουν σχόλια: